BESPLATNI INFO TEL: 0800 0606

OPĆE INFORMACIJE PRI UGOVARANJU OSIGURANJA PUTEM INTERNETA

Informacije o osiguratelju

Naziv tvrtke:
Jadransko osiguranje dioničko društvo
Skraćeni naziv tvrtke:
Jadransko osiguranje d.d.
Sjedište društva:
10 000 Zagreb, Listopadska 2
Tel:
+385 1 303 6666
Fax:
+385 1 303 6000
MB:
3763536
MBS:
060006216
OIB:
94472454976
Žiro-račun:
IBAN: HR85 24810001100105162
SWIFT: KREZHR2X
KREDITNA BANKA ZAGREB D.D.
Temeljni kapital:
50.000.000 kn
Uprava:
Goran Jurišić - predsjednik, Danijela Šaban - član, Nino Pavić - član
Nadzorni odbor:
Ante Jažo - predsjednik

Osiguratelj je ovlašten obavljati djelatnost sklapanja i ispunjavanja ugovora o neživotnom osiguranju temeljem dozvole, Klasa: UP/I-453-02/07-30/15, Ur. broj: 326-12-07-11, koju je izdala Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga, Miramarska 24b, Zagreb.

Nadzor na društvom za osiguranje obavlja: Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga, Zagreb, Miramarska 24b.

Dostupni proizvodi

Putem ove usluge Jadransko osiguranje d.d. klijentima pruža mogućnost sklapanja ugovora o osiguranju za sljedeće osigurateljne proizvode:

  • Osiguranje kućanstva
  • Putno zdravstveno osiguranje

OSIGURANJE KUĆANSTVA

Policom osiguranja kućanstva moguće je osigurati kuću, stan, vikend kuću ili apartman i to:

  • samo građevinski dio objekta
  • samo pokretnine (stvari) objekta
  • i građevinski dio i pokretnine (stvari) objekta

Polica osiguranja kućanstva obuhvaća primarna (obavezna) pokrića:

  • požar
  • eksplozija (i implozija)
  • oluja
  • udar munje
  • tuča (grad)
  • poplava
  • izljev vode i drugih tekućina

i dopunska (opcionalna) pokrića:

  • potres
  • provalna krađa i razbojništvo
  • lom staklenih, keramičkih, kamenih površina i reklama.

Ugovor osiguranja moguće je zaključiti na period od jedne ili više godina. Popuste ostvarujete uz višegodišnje osiguranje te plaćanje odjednom.

PUTNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE

Policu osiguranja moguće je ugovoriti na period od određenog broja dana, pola ili jedne godine. Godišnje i polugodišnje osiguranje vrijedi za neograničen broj putovanja s tim da nijedno putovanje ne smije trajati dulje od 30 dana. Uz glavno pokriće, moguće je ugovoriti niz dopunskih, poput osiguranja od nezgode, osiguranje prtljage, bolnička naknada te osiguranje privatne odgovornosti. Kod privatne odgovornosti osiguranici ne mogu biti maloljetne osobe ni stranci. Također, pokriće privatne odgovornosti ne vrijedi na teritoriju SAD-a i Kanade.

Što učiniti ukoliko Vam je na putu hitno potreban liječnik?

Ukoliko Vam je na putu hitno potreban liječnik, u slučaju nezgode ili iznenadne bolesti, molimo Vas da nazovete naš 0 do 24 h dežurni centar za asistenciju na broj: +385 1 644 9666. Podatke koje trebate javiti su: ime i prezime, starosna dob, broj police osiguranja, država i grad u kojem se nalazite, broj telefona s kojeg zovete i jezik na kojem želite komunicirati. Centar će stupiti u vezu s koordinatorom za područje na kojem se nalazite i ugovoriti najbržu potrebnu razinu zdravstvene zaštite. Ako ste sami podmirili određene troškove po zdravstvenom osiguranju ili imate zahtjev za naknadu štete po ostalim ugovorenim osiguranjima koja su navedena u polici, molimo Vas da što prije, u Vama najbližoj našoj poslovnici/podružnici ispunite obrazac "Prijava štete" po putnom osiguranju te nam ga predate zajedno s ostalom dokumentacijom predviđenom Uvjetima osiguranja.

Plaćanje

Vašu policu ili ponudu možete platiti kreditnim karticama American Express, MasterCard, Visa ili Diners, debitnom karticom Maestro svih banaka uključenih u 3-D Secure program zaštite te putem predračuna. Plaćanje na rate (do 10) moguće je samo American Express ili Diners kreditnom karticom.

Sve cijene JADRANSKO internetske prodaje osiguranja izražene su u kunama.

Autorizacija kreditnih i debitnih kartica provodi se preko WSpay sigurnog sustava za autorizaciju kreditnih kartica u realnom vremenu tvrtke WebStudio d.o.o. na koji ste preusmjereni nakon odabira kartičnog plaćanja na JADRANSKO webshopu.

WSPay

O tajnosti i sigurnosti Vaših podataka prilikom autorizacije kreditnih kartica brine se WSpay sustav koji koristi najviše standarde zaštite i privatnosti podataka. WSpay sustav je kao pružatelj usluge kartične naplate uključen u 3D Secure program zaštite i certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu. Sigurnost podataka na stranicama za plaćanje osigurana je korištenjem Secure Socket Layer (SSL) sigurnosnog protokola uz 128 bitnu enkripciju podataka. Razmjena osjetljivih podatka (npr. brojevi kartica) između WSpay sustava i autorizacijskih servera kartičnih kuća, obavlja se korištenjem privatne mreže prema ISO 8583 protokolu i potpuno je zaštićena od neautoriziranog pristupa dvostrukim vatrozidom. WSpay sustav u potpunosti onemogućuje pristup podacima za koje sudionici u procesu kupovine nisu ovlašteni.

Za plaćanje kreditnom karticom, na sigurnoj stranici WSpay sustava odaberite vrstu kreditne kartice kojom plaćate (American Express, MasterCard, Visa ili Diners) i upišite tražene podatke.

Kontrolni broj je troznamenkasti ili četveroznamenkasti broj otisnut na kartici, koji se ne pohranjuje na magnetskoj traci kartice niti se pojavljuje na računima i potvrdama trgovaca. Kontrolni broj služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku kupnje i smanjuje mogućnost zlouporabe. Položaj kontrolnog broja ovisi o kartici. Kod većine kreditnih kartica kontrolni broj je otisnut na poleđini kartice. Na American Express karticama izdanim u Hrvatskoj koje počinju znamenkama 3775 postoji troznamenkasti kontrolni broj otisnut na poleđini kartice (posljednja desna grupa od 3 znamenke) kojeg je potrebno upisati. Za ostale American Express kartice potrebno je upisati četveroznamenkasti broj otisnut na prednjoj strani kartice.

Kod datuma isteka kartice (vrijedi do) potrebno je unijeti mjesec i godinu isteka kartice koji su otisnuti na kartici.

Sve osobne podatke o korisniku kartice potrebno je unijeti koristeći samo slova engleske abecede. Ne koristiti hrvatske dijakritičke znakove (č, ć, đ, š, ž) ili znakove drugih jezika. Umjesto njih potrebno je pisati odgovarajuće znakove engleske abecede (c, s, z, dj) ili druge odgovarajuće znakove. Osobne podatke je potrebno popuniti prema sljedećim uputama:

  • Ime i prezime - potrebno je upisati točno kao na kartici (umjesto č,ć,đ,š i ž koristiti slova engleske abecede)
  • Adresa, Mjesto, Poštanski broj, Država - podatke je potrebno upisati točno kako su navedeni na računu koji korisnik prima od kartičara (umjesto č,ć,đ,š i ž koristiti slova engleske abecede)
  • Broj telefona - upisati broj putem kojeg se klijent može kontaktirati u slučaju potrebe provjere narudžbe
  • E-mail adresa - upisati važeću e-mail adresu na koju će se poslati obavijest o provedbi transakcije.

Pri plaćanju debitnom Maestro karticom identitet klijenta potvrđuje se korištenjem tokena. Uz serijski broj na poleđini tokena potrebno je unijeti i jednokratnu zaporku (OTP APPLI1) koju generira token i pomoću koje se dokazuje kako je onaj tko plaća pravi korisnik kartice. Cijeli proces plaćanja provodi se na sigurnoj stranici banke.

Nakon plaćanja kreditnom ili debitnom karticom, polica osiguranja dostavlja se klijentu poštom na kućnu adresu. Klijent je dužan navesti točnu e-mail adresu i adresu stanovanja ili adresu za dostavu police osiguranja. U suprotnom Jadransko osiguranje nije odgovorno ukoliko se polica klijentu ne dostavi. Naravno, klijent može uvijek naknadno kontaktirati Jadransko osiguranje ukoliko polica iz nekog razloga nije dostavljena te će ona klijentu biti iznova poslana. Polica putnog zdravstvenog osiguranja šalje se odmah klijentu na njegovu e-mail adresu.

Klijent policu ili ponudu osiguranja može platiti i temeljem predračuna koji će biti poslan na e-mail adresu klijenta nakon završetka izrade police ili ponude na webshopu. Uplatu temeljem predračuna klijent može izvršiti preko internet bankarstva ili u poslovnici FINA-e, pošte ili banke. Nakon evidencije uplate u sustavu Jadranskog osiguranja, polica će klijentu biti poslana redovnom poštom na kućnu adresu. U slučaju uplate za ponudu kontaktirat će ga djelatnici Jadranskog osiguranja radi procesa završetka izrade police.

Uvjeti korištenja usluge

Jadransko osiguranje obavezuje se pružati zaštitu osobnih podataka kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza, informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Jadranskog osiguranja i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Ugovor o osiguranju se smatra zaključenim nakon plaćanja premije uz uvjet da je uplata za prvu ratu podnesena u cijelosti i prije datuma početka važenja police.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, svaki potrošački ugovor o financijskim uslugama sklopljen sredstvom daljinske komunikacije klijent može, ne navodeći za to razloge, raskinuti u roku od 14 dana. Rok za raskid ugovora započinje teći od dana sklapanja ugovora. U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj sve što je na temelju tog ugovora primila od druge strane. Klijent ugovor raskida obaviješću u pisanom obliku ili na nekom drugom, osiguratelju dostupnom, trajnom mediju, poslanom prije isteka roka za raskid ugovora.

Strane su obvezne sve sporove proizašle iz odnosa osiguranja rješavati mirnim putem.

Ugovaratelj osiguranja, osiguranik te korisnik osiguranja obvezni su o svim spornim pitanjima, pritužbama i nesporazumima proizašlim iz odnosa osiguranja bez odgađanja izvijestiti osiguratelja.

Obavijesti iz prethodne točke, podnositelji dostavljaju u pisanom obliku, iz kojeg se sa sigurnošću može utvrditi sadržaj obavijesti, potpis podnositelja obavijesti i vrijeme slanja obavijesti.

Osiguratelj će zaprimljeni prigovor uputiti drugostupanjskoj komisiji. Drugostupanjska komisija osiguratelja sastoji se od dva (2) člana, od kojih je najmanje jedan (1) diplomirani pravnik. Odgovor drugostupanjske komisije dostavlja se podnositelju prigovora u pisanom obliku bez odgađanja, a najkasnije u roku od osam (8) dana od dana zaprimanja prigovora.

Svi sporovi koji proizlaze iz odnosa osiguranja ili u vezi s njim, uključujući i sporove koji se odnose na pitanja njegovog valjanog nastanka, povrede ili prestanka, kao i na pravne učinke koji iz toga proistječu, uputit će se na mirenje pred jednom od institucija za mirenje u Republici Hrvatskoj (primjerice, ali ne isključivo, pri Centru za mirenje Hrvatskog ureda za osiguranje, Hrvatskoj gospodarskoj komori u Zagrebu ili Hrvatskoj udruzi poslodavaca). Ako ti sporovi ne budu riješeni mirenjem u roku od šezdeset (60) dana od dana podnošenja prijedloga za pokretanje postupka mirenja ili u drugom roku o kojem se stranke dogovore, stranke su ovlaštene pokrenuti sudski postupak.

U slučaju da se unatoč nastojanju sporazumnog rješavanja spora sukladno gornjem opisu obveznog postupanja ne uspije postići mirno rješenje spora, tada se za sudske sporove ugovara mjesna nadležnost stvarno nadležnog suda u Zagrebu.

Za ugovaranje osiguranja bit će mjerodavni pozitivni propisi hrvatskog prava kao i za sve moguće sporove koji bi mogli proizaći iz ovog ugovora.

Svi dokumenti i obavijesti na JADRANSKO webshopu napravljeni su na hrvatskom jeziku.

Pritužbe

Uvjeti i način podnošenja pritužbi detaljno su opisani ovdje.